مجهز ترین فروشگاه دوچرخه در غرب ایران

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

انتخاب کفش مناسب دویدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
asiabike bike

تاثیر ورزش بر نزدیک شدن به استانداردهای سلامت جهانی و سلامت روانی فروشگاه و باشگاه آسیادوچرخ

مطابق برآورد سازمان جهانی بهداشت امروزه ۲۵ درصد مردم جهان دچار یکی از انواع اختلالات روانی، عصبی و رفتاری هستند.

گروه آموزشی آسیادوچرخ 

مطالعه مقاله ۱۰ دقیقه 

به جز اعتیاد به مواد مخدر، الکل و سایر موارد بر اساس شاخص بار بیماری‌ها و عوارض ناشی از آن (سال‌های ناتوانی و عمر از دست رفته) متأسفانه ناتوانی و از کارافتادگی حاصل از بیماری‌های روانی شدید و طولانی است، این عوارض علاوه بر اینکه خود بیمار را تحت تأثیر قرار می‌دهد بار سنگینی نیز بر خانواده و جامعه تحمیل می‌کند. بنابراین ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت از اولویت‌های کشور در جهت توسعه به شمار می‌رود، از این رو توجه به سلامت، درمان و مراقبت‌های تسکینی بر پایه نظامی کارآمد لازم است تا این امر با عنوان اصلی‌ترین خاستگاه مطالبات مردمی در راستای مسئولیت‌های مهم سیاست‌گذاران محقق شود.

حاج سید فایز آسیایی صحنه قهرمان

ارتباط زیاد سلامت روان با سلامت جسمی افراد

در هر کشوری روزها یا هفته‌هایی برای نشان دادن اهمیت هر موضوع، جلب توجه عموم مردم به آن موضوع و یادآوری مسئله تعیین می‌شود و این اتفاق کمک می‌کند تا افراد جامعه بدانند این مسئله فراموش شدنی نیست. این روند نشان می‌دهد سلامتی افراد، عدالت در زندگی فردی و اجتماعی، پاکیزگی و وجود نداشتن خشونت در زندگی انسان‌ها به همدیگر ربط دارد و این طور نیست که مربوط به یک قوم و کشور و یک جریان اجتماعی باشد.

مدیر باشگاه آسیادوچرخ کرمانشاه در ادامه 

سلامت ابعاد مختلفی دارد و طیف‌های سلامت روانشناختی، معنوی، اقتصادی دست در دست هم می‌دهد تا پازل سلامت را در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی انسان شکل دهد، یکی از ابعاد مهم آن سلامت روان است، از آنجایی که سلامت روان کمتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد در بسیاری از کشورهای دنیا ارتباط تنگاتنگی با سلامت جسمی افراد دارد و در مجموع سلامت روان می‌تواند بر سلامت اجتماعی، بهزیستی اجتماعی افراد اثر بگذارد.

، به دلیل این که اگر در یک جامعه روان، افکار، هیجانان‌ها و احساسات افراد مخدوش شود آن جامعه دچار مشکل خواهد شد، به طور یقین همه زیر ساخت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و تربیتی هم از بین می‌رود ، از این روز مهندس سید فایز آسیایی صحنه می‌افزاید تاثیرات مثبت ورزش بر روان آدمی و ترشحات مثبت مغزی در بعد از فعالیت های ورزشی بر سلامت جامعه و نزدیک شدن به استانداردهای سلامت جهانی که اکثریت کشور های پیشرفته دنبال آن هستند و به عنوان یک عامل مهم در پیشرفت صنعت و بازرگانی و تولید یک کشور به آن نگاه کرده اند . دست خواهیم یافت . 

تهیه و نگارش شده در گروه تحقیقاتی آسیادوچرخ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
asiabike bike